Januari 06, 2011

VIP LINDUNGI KELAB GAY ? – MACAM PERNAH DENGAR NAMANYA !!





UTUSAN Malaysia dedahkan kegiatan gay hari minggu lalu.  Katanya mereka bergerak secara aktif dan tersembunyi.  Khabarnya tidak boleh disentuh kerana ada VIP sebagai pelindung mereka. Mereka berlindung dipusat-pusat hiburan dan dirumah-rumah urut.

Ia sukar dikawal kerana hubungan mereka suka sama suka. Lagi pun tidak ada peruntukan undang-undang untuk didakwa kepengadilan melainkan menggunakan undang-undang liwat. Siapa VIP itu, rasanya macam selalu dengar sahaja. Nama dia dalam kumpulan itu meletup. Mereka panggil ' big bro'.

Tiada undang-undang? Emmm patutlah penyakit sial itu merebak cepat. Habis macam mana?.  Kerajaan kena guballah undang-undang segera jika serius mahu mencegah penyakit itu. Mana boleh pakai undang-undang rimba sahaja. Siapa kena gubal?. Eeem  Kementerian dalam negerilah.

KDN. Bolehkah Datuk Seri Hishamuddin deraf undang-undang  dia bukan pandai main gay ?. Isssh kamu ini. Dia menteri masakan dia pandai pula. Jangan cakap! Dulu TPM langsung lagi terror . Budak-budak pun belajar dengan dia kah..kah..kah..

Menteri tidak payah gubal. Yang menderafkan undang itu ada jawatan kuasanya terdiri dari pegawai undang-undang kementerian itu.  Tugas  Menteri hanya baca dan bentang diParlimen, wakil rakyat lain sokong habislah cerita. Lepas  Agung tanda tangan ia jadi undang-undanglah.  Serahlah pada Polis untuk kuat kuasa. Mahkamah pula buat keputusan berdasarkan dakwaan.

Kalau begitu harus buat cepatlah. Bahaya nanti kalau benda ini berjangkit pada anak-anak sekolah baru belasan tahun itu bukan kah bahaya. Senyap sahaja mereka buat hal. Tiba-tiba kita sedar sebahagian besar orang muda buat lembu kenyang sahaja tidak mahu kahwin.  Lepas itu suruh ibu bapa pergi meminang anak lelaki orang . kah..kah..kah…

Tiada ulasan:

Catat Ulasan