Januari 21, 2011

MESTI BACA – PAS MERAYU KEPADA ANWAR JANGAN TURUN KETENANG

                                                                                                                                        anwar shaari   


Pertama kali kita dengar seorang tokoh yang dipuja-puja oleh Pakatan Pembangkang sebagai  bakal Perdana Menteri yang sedang menuju Putrajaya telah dinasihatkan oleh  komponen partinya Pakatan untuk tidak turun  kempen Pilihan Raya.

Datuk Seri Anwar Ibrahim dilarang oleh Pas berkempen di Tenang kerana dianggap liabiliti kepada colon Pas-Pakatan yang bertanding. Pas sefdar kali ini DS Anwar akan menjadi sasaran kempen BN dan dengan memperalatkan berbagai isu kelemahan peribadi DS Anwar itu calon Pas akan terjejas teruk.

Kawasan Tenang, adalah kawasan berkarat BN  terutamanya dikawasan perkampungan Ladang-ladang persendirian dan kawasan Felda  adalah sukar ditembusi. Jika usaha yang padu oleh Pas dibuat secara bersungguh peluang adalah cerah tetapi jangan diganggu oleh isu-isu yang menjadi liability kepada  calon berkenaan.

Bagaimana pun Pas tidak pula menidakan kerjasama dengan PKR.  Hanya DS Anwar sahaja yang diminta oleh Pas supaya tidak turun berkempen.  Pada hari pengisy tiharan calon dimarkas Pas Labis, Presiden PKR DS Wan Azizah hadir sama menggantikan DS Anwar.

Isu penolakan DS Anwar sebagai liabilti kepada kemenangan Pas tersebut telah didedahkan oleh  satu portal berita  Malaysiandigest.com .Bagi maklumat selanjutnya  SILA BACA DISINI.






1 ulasan:

  1. timakasih sy dah bloglist dlm blos saya wicararumi.blogspot.com ziarah selalu

    BalasPadam